„ДЕФИНИЦИЈЕ У БОЈИ“ НА ЧАСОВИМА ЛОГИКЕ

Вежба „ДЕФИНИЦИЈЕ У БОЈИ“  намењена је ђацима трећег разреда који изучавају логику(филозофију). На часовима овог наставног предмета изучавају се дефиницје, методе и правила дефинисања што је ђацима сувопарно и незанимљиво. Зато се кроз ову вежбу уводе у тему и креативно на њима занимљив начин „боје“ дефиниције које су сами одабрали.

 

bojenje-deeeefff bojenje-dddee

У одељењима 3а и 3б Гимназије „Бранко Радичевић“ ученици су на часу логике „бојили“дефиниције. Претходила је припрема, упутства предметног наставника,  ђаци су код куће тражили и припремили дефиниције, из природних и друштвених наука. Тако припремљени и „наоружани“ различитим дефиницијама (лексичким, нормативним, карактеристичним…) су радили вежбу.

boj-deff bojenje-deeeeff

Ово је у оба одељења био занимљив час а ђаци су разбили стереотип да су дефиниције сувопарне, досадне, тешке…плава, жута, зелена боја дефиниција, метода (анализе, синтезе, операционалне, методе синонима…) су приближиле ову тему гимназијалцима који су активно и заинтересовано приступили вежби.

boje-d bojenje-deee

Резултат је визуелно уобличена презентација врста и метода дефинисања, успела и прегледна са израженом естетском компонентом  и сегментима корелације са осталим наставним предметима. Овим  ће ученици  приближити дефиниције  и осталим ученицима Гимназије који ће имати перилике да виде њихова решења.

bojenje-deeee bojenje-d

Честитам ђацима одељења 3а и 3б на креативности.

 

                                               Људмила Ракочевић, професор филозофије

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *